Monday, 4 June 2012

pelakon elly dan epit,fimie don,harris IK3 dan aiman KB

hey..saya pengguna blog yg baru..nak crite sket...saya minat sgt dengan Farhana Qismina.nak sgt jumpa dia tpi malangnya saya ni dari sabah kawasan pendalaman pulak tu...tapi pernah la satu kali pegi semenanjung..cantik sgt..tpi tak jumpa artis pun...haha...takpa..saya juga minat pelakon2 elly dan epit terutamanya elly,epit,dayana dan khairil...cute ^^..tengoklah gambar pelakon elly dan epit,fimie don,aiman dan harris kat bawah ni....hehe






selain tu saya juga minat kat fimie don,harris IK3(idola kecil 3),aiman KB(kamilah bintang) hensem dan cute...hehe....amacam?...cute,cantik dan hensem tak dorang sume ni....okey la..tu je crite yg nak smpai kan...saya tak tau main blog ni...try2 je..manalatau best kan?..hehe mintak tunjuk ajar ye...bye korang

No comments:

Post a Comment